Trendy6. února  2017 v 10:00  

The New York Times představuje nový podcast s aktuálními zprávami

The New York Times se snaží rozšířit svou odběratelskou základnu i za pomocí audia. - Foto:  The New York Times

The New York Times se snaží rozšířit svou odběratelskou základnu i za pomocí audia.Foto:  The New York Times

Nový podcast „The Daily“ bude shrnovat nejdůležitější zprávy za uplynulý den.

Michael Barbaro, moderátor podcastu Run-Up, který se věnoval americkým prezidentským volbám, bude provázet posluchače i nadále. V novém podcastu bude sledovat nejdůležitější zprávy za uplynulý den. Show nese jméno„The Daily“, má začít fungovat od tohoto týdne a bude se snažit získat si nové publikum. Zaměří se zejména na uživatele, kteří ráno dojíždí do práce. Zároveň tímto krokem chtějí autoři podcastu chtějí rozšířit svou odběratelskou základnu The New York Times, která kvůli trvajícímu úpadku tištěných novin stále klesá. 

Patnáctiminutový podcast bude vycházet každý všední den v šest hodin ráno. Moderátor bude moci s odběrateli show sdílet prostřednictvím sms služby také související informace k tématům, analýzy a úvahy. 

Není to však poprvé, co The New York Times přichází se zpravodajským audio obsahem. V roce 2006, tedy v době prvního podcastového boomu vydával deník denní show s názvem „Front Page“, ve které reportér James Barron shrnoval témata z titulních stránek novin. Tento produkt skončil po šesti letech.
 

Nový The Daily je součástí širší podcastové strategie newyorského deníku, která započala již minulý rok,mimo jiné vytvořením samostatného podcastového týmu. 

Text je přeložen a editován, původní verzi uveřejněnou na serveru Niemanlab.org najdete zde

Autor:  Eva Hudzieczková

Nové články v rubrice

Mobilní verze | Podmínky užití | English
© 1997-2018 Český rozhlas