Stížnost posluchače ohledně zrušení platby rozhlasového poplatku (červen 2018)

Projednáno na veřejné schůzi Rady Českého rozhlasu 27. 6. 2018

Text stížnosti
 

Dobrý den, 

kontaktuji Vás tímto způsobem, jelikož všechny ostatní možnosti jsem už vyčerpal. 

Neustále nám do schránky chodí SIPO s poplatkem ČRo na jméno ... (spojovací číslo:....) 

Problém je v tom, že tento člověk nebydlí na naší adrese už několik let. Bohužel nemáme způsob jak pana Malého kontaktovat a požádat ho o zrušení. Tuto věc jsem řešil s Vaším call centrem i s Českou poštou, bohužel tyto dva subjekty mi nedokázaly sdělit kdo a jak by mi mohl pomoci, resp. jakým způsobem bych se dobral ke zrušení. 

Aktuálně je dluh už: 1710,- a neustále bude růst. Mohu vás požádat o pomoc s tímto problémem, který se zdá být nevyřešitelný? 

Předem děkuji 

Odpověď Rady ČRo 

Vážený pane posluchači, 

děkuji Vám za Váš podnět, který Rada Českého rozhlasu předala vedení ČRo s žádostí o rozbor a odpověď. 

Tuto odpověď, s níž Rada Českého rozhlasu souhlasí, si Vám dovoluji poskytnout. 

Věřím, vážený pane posluchači, že její argumentaci přijmete a zůstanete i nadále posluchačem jedné z mnoha stanic rozhlasového média veřejné služby. 

S úctou,
jménem Rady Českého rozhlasu, 

Hana Dohnálková,
předsedkyně 

Vyjádření vedení ČRo
viz příloha
 
  

Autor:  Klára Koblížková
 

Stížnosti a podněty

Rada ČRo se rozhodla na svých webových stránkách zveřejňovat stížnosti a podněty posluchačů ČRo a následné odpovědi. V souladu se svými usneseními č. 55/6 a 11/10 nebude reagovat na stížnosti, které nejsou plně identifikovány, tak jak to ukládá zákon o svobodném přístupu k informacím č. 106/1999 Sb., v platném znění.
Vzhledem k ochraně osobních údajů zveřejňujeme pouze jméno tazatele a obce trvalého bydliště.



Mobilní verze | Podmínky užití | English
© 1997-2018 Český rozhlas