Reklama a sponzoring
Radio Wave je speciální stanice určená především aktivním mladým lidem, kteří se zajímají o aktuální dění jak u nás, tak i ve světě. Zaměřujeme se na posluchače, kteří hledají něco nekomerčního a netradičního, zajímají se o muziku, její jednotlivé žánry a její nové trendy.
Kvalitní muzika je pro nás zkrátka neodmyslitelná součást života. Nezapomínáme na aktivní sportovce. Přinášíme informace především o adrenalinových a alternativních sportech. Věnujeme se vědě, novým technologiím, módě a publicistice.
KOMERČNÍ PRODUKTY
a) SPOTOVÉ KAMPANĚ
Proč zvolit ČRo Radio Wave:
- cílová skupina mladí lidé ve věku 15-30 (převážně muži) - důvěryhodnost pro posluchače - nízké ceny - nízký podíl reklamy ve vysílání (celkem 3 minut denně) - exkluzivita komunikačního sdělení - nasazujeme pouze 1 reklamní spot za hodinu
CENOVÁ PÁSMA - cena za spot, cena za výrobu spotu
Věříme, že Vás naše nabídka zaujala. V případě že ano, kontaktujte nás prosím na adrese uvedené v závěru tohoto dokumentu. Následně se na Vás obrátí náš obchodní zástupce, který Vám zprostředkuje pro Vás nejvhodnější typ inzerce. Prosíme Vás o kontakt i v případě, že Vám v naší nabídce něco chybí - jsme schopni a ochotni Vám individuálně vyjít vstříc.
b) SPONZORING
Sponzoring různých programových segmentů je relativně levnou a přitom velmi účinnou formou propagace. Reklamní spoty se v rozhlasovém vysílání využívají především pro produktové kampaně. Pokud chce klient posílit své dobré jméno nebo vejít do všeobecného povědomí veřejnosti je nejlepší zvolit právě sponzoring. Sponzorskými odkazy u rubrik a pořadů ve vysílání dokážete udržet značku v povědomí vašich potencionálních zákazníků. Sponzorský odkaz se dá provázat s formou sponzorovaného segmentu (např. prodejce outdoorového vybavení může sponzorovat pořad zaměřený na cestování, exotiku a dobrodružství Casablancu) Vzkaz může zaznít před anebo po sponzorovaném pořadu a také zaznívá u všech anoncí na daný pořad. Maximální délka sponzorského vzkazu je 10s.
Český rozhlas Radio Wave nabízí sponzoring servisních informací - počasí, Kulturistán (kulturní tipy), Tyjátr. Nabízíme i sponzoring tématických pořadů - viz tabulka.
c) SOUTĚŽE
Reklamní účast v soutěži je pro klienta velice efektivní formou komunikace. Za poskytnutí zajímavých cen do soutěže přilákáme společně posluchače k vysílání, informujeme je o komerční nabídce a potěšíme je ziskem něčeho hodnotného. Na Radiu Wave rádi soutěžíme zejména o ceny, které zaujmou naše mladé posluchače a mají souvislost s tématy, kterým se věnujeme (hudba, adrenalinový a freestylový sport, film, styl aj.).
d) KOMUNIKAČNÍ MIX
Každá efektivní kampaň musí za co nejméně peněz oslovit co nejvíce potencionálních zákazníků. Podle plánovaného rozpočtu, znalosti posluchačských zvyklostí a Vašich záměrů namícháme efektivní komunikační mix. Účinné jsou spotové kampaně v kombinaci se sponzoringem a s operativně zařazovanými soutěžemi. Na základě Vašeho zadání připravíme mediaplán s optimálním nasazením reklamní kampaně. Součástí naší nabídky je výroba reklamního spotu v našich studiích.
MEDIÁLNÍ SPOLUPRÁCE
Radio Wave nabízí možnosti mediální spolupráce na kulturních, společenských a sportovních akcích, které zapadají do profilu stanice a zaměřují se na mladé lidi ve věku od 15-30 let. Rádi mediálně podpoříme ty akce a projekty, které mají za cíl pomáhat druhým a nejsou čistě komerčního charakteru. O akci informujeme ve zpravodajských vstupech, reportážích, tématických pořadech, zveme hosty do studia (účinkující a organizátory akce). Informaci o akci odvysíláme v kulturních pozvánkách, zařazujeme info do kulturního servisu (4x za den). Vybrané akce podpoříme také soutěžemi o vstupenky na akci a anoncemi (upoutávkami) ve vysílání. Informace o akci také publikujeme na našich webových stránkách v sekci Podporujeme, příp. v jednotlivých rubrikách (Wave Culture, Wave Sport, Music Check) s možností prolinku.
Zviditelnění Radia Wave na akci je vždy na dohodě obou stran.
Partner a jeho činnost musí být "kompatibilní" s image ČRo, resp. konkrétní stanice či studia a musí být v souladu s programem stanic či studií a zohledňovat veřejnoprávní charakter ČRo.
Partneři ČRo musí mít dobrou image, být seriózní a v ideálním případě známí i z jiných projektů.
Věříme, že Vás naše nabídka zaujala.
Najdete nás:
Radio Wave Vinohradská 12 120 99 Praha 2
telefon 221 55 2346, 221 55 2347 fax 221 55 2340 e-mail: jan.hladonik@rozhlas.cz
Pokud Vám v naší nabídce něco chybí - jsme schopni a ochotni Vám individuálně vyjít vstříc.
Mohlo by vás zajímat
E-shop Českého rozhlasu
Víte, kde spočívá náš společný ukrytý poklad? Blíž, než si myslíte!
Jan Rosák, moderátor
Slovo nad zlato
Víte, jaký vztah mají politici a policisté? Kde se vzalo slovo Vánoce? Za jaké slovo vděčí Turci husitům? Že se mladým paním původně zapalovalo něco úplně jiného než lýtka? Že segedínský guláš nemá se Segedínem nic společného a že známe na den přesně vznik slova dálnice? Takových objevů je plná knížka Slovo nad zlato. Tvoří ji výběr z rozhovorů moderátora Jana Rosáka s dřívějším ředitelem Ústavu pro jazyk český docentem Karlem Olivou, které vysílal Český rozhlas Dvojka.