Technostan na Rock for People?

17. červen 2011

Na to, že si v posledních letech můžete na hudebních festivalech skočit bungee, zaplatit vyhlídkový let helikoptérou, zastřílet paintball nebo zahrát minigolf, jsme si se skřípěním zubů všichni zvykli. Ale že se na festivalu jako Rock for People objeví Technostan? To už je přece jen trochu moc. Nebo to není tak, jak se zdá?

Průřez marketingem Českého vysokého učení technického v Praze (ČVUT) posledních let je výstavní síní úspěchů a jedinečných akcí, které výrazně ovlivnily chápání propagace vzdělání. Na rozdíl od svých konkurentů ČVUT pochopilo, že letáčky s výčtem oborů a počtem úspěšných absolventů nestačí, a vzalo to doslova od podlahy. Mediálně líbivými a nad očekávání funkčními kampaněmi pro středoškoláky.

Jaký byl vývoj marketingu ČVUT, kde všude a jak úspěšně se uplatňoval a jaké jsou jeho nejbližší kroky, pověděla v rozhovoru Universa Radia Wave v pátek večer Alex Hroncová. Řeč samozřejmě přišla také na Technostan, kde se v průběhu Rock for People rozhodně nebude hrát muzika.

autor: Pavel Cyprich
Spustit audio

Více z pořadu

Mohlo by vás zajímat

E-shop Českého rozhlasu

Víte, kde spočívá náš společný ukrytý poklad? Blíž, než si myslíte!

Jan Rosák, moderátor

slovo_nad_zlato.jpg

Slovo nad zlato

Koupit

Víte, jaký vztah mají politici a policisté? Kde se vzalo slovo Vánoce? Za jaké slovo vděčí Turci husitům? Že se mladým paním původně zapalovalo něco úplně jiného než lýtka? Že segedínský guláš nemá se Segedínem nic společného a že známe na den přesně vznik slova dálnice? Takových objevů je plná knížka Slovo nad zlato. Tvoří ji výběr z rozhovorů moderátora Jana Rosáka s dřívějším ředitelem Ústavu pro jazyk český docentem Karlem Olivou, které vysílal Český rozhlas Dvojka.