Horkou komoditou pro nenechavé prsty cestujících jsou i v business class pepřenky a slánky

V business class letecké společnosti Virgin Australia airlines se krade. Kromě značkového nádobí jsou to i pepřenky a slánky. Těm, kdo si připlatí za nadstandardní servis se širokými a pohodlnými křesly je personál letadel podává k luxusním pokrmům od jednoho z nejlepších australských šéfkuchařů. Proč právě tyto drobné předměty mizí v kapsách cestujících?

Věc zřejmě vysvětluje fakt, že solničky a pepřenky australských aerolinek Virgin mají speciální design, který napodobuje slavnou budovu opery v Sydney - když se složí za sebou, vypadají jako napnuté plachty námořní lodi, a cestujícím se evidentně líbí tak, že se od nich už nemůžou odtrhnout.

Někteří pasažéři business class si kořenky berou bez dovolení, ostatní je chválí - třeba na fotkách na sociálních sítích - a ptají se, jestli by si je nemohli koupit. Společnost proto zvažuje, že designové začne solničky nabízet k prodeji na palubě letadel i na internetu.

Jak na to jde Virgin Atlantic

Zatímco Australané sází na prodej, britská letecká společnost Virgin Atlantic, která se ocitla v podobné situaci, se pokusila poradit si se vtipem. Na palubě jejích letadel se kromě ručníků, koupelnových baterií, krémů na ruce, hrnků a příborů ztrácely rovněž designové pepřenky a slánky.

Měly vzhled stylizovaného ikonického letounu společnosti a byly známé jako červená sada Wilbur a Orville. Když byla série téměř rozkradena, společnost slánky a pepřenky s cenou 20 liber za kus po téměř deseti letech v roce 2011 z letadel stáhla, aby je o rok později vrátila na paluby letadel s vytištěnou kousavou zprávou: „Ukradeno z Virgin Atlantic“.

Je nabíledni, že douškou se zájem o Wilbur a Orville ještě zvýšil. Najdou se na stolech domácností po celém světě.

autor: znk
Spustit audio