Dělníci zpevňují pilíře Negrelliho viaduktu. Podívejte se, jak pokračuje rekonstrukce
Rekonstrukce nejdelšího železničního mostu u nás je v plném proudu. Dělníci teď most zpevňují pomocí speciálních směsí. Na místě natáčel Filip Titlbach.
„V současné době provádění nízkotlaké injektáže pilířů, která se provádí pomocí vrtacího zařízení speciální směsí,“ vysvětluje ředitel stavby Jiří Daňhelka. Velká „injekce“ se zavrtává až 10 metrů hluboko.
Rekonstrukce jde podle plánu. „Při takto rozsáhlé velké stavbě se může stát, že v dílčích harmonogramech dochází k menším odchylkám. To je i tento případ, některé části stavby mají mírné zpoždění, jiné jsou zase napřed. Celkově se dá říct, že harmonogram se daří dodržovat,“ říká mluvčí Správy železniční dopravní cesty Marek Illiaš.
Rekonstrukce Negrelliho viaduktu by měla být hotova do konce roku 2019, vlaky po něm mají začít jezdit začátkem roku 2020. Náklady budou přes jednu miliardu korun.
Zprávy z iROZHLAS.cz
-
‚Bez zbraní budeme jen umírat.‘ Na Ukrajině panuje rozčarování, že se svět dívá jinam, popisuje Boháč
-
‚Naše cesty se rozdělují.‘ Andrej Babiš a Monika Babišová se po 30 letech soužití rozcházejí
-
Evangelický farář musí umět všechno. Jan Satke se rozhodl, že vymění církev za lokomotivu
-
‚Obyčejně vede Amerika, teď je v závěsu.‘ Česko stojí v čele boje za svobodu, říkají američtí kongresmani