FAQ

Mohu si zakoupit abonentní vstupenku i po 18. květnu, například až začátkem koncertní sezony?  

Abonentní vstupenku si můžete zakoupit kdykoliv v průběhu koncertní sezony. Více informací k abonetním vstupenkám a cenám najdete zde.  

Mohu si jako stávající abonent vyzvednout abonentku jinde než v prodejně Českého rozhlasu? 

Výměna abonentní vstupenky probíhá POUZE v prodejně Českého rozhlasu, Vinohradská 12, Praha 2, v termínu od 9. května – 18. května. Po tuto dobu garantujeme našim abonentům jejich místo v sále. Nevyzvednuté abonentní vstupenky budou po tomto termínu puštěny do volného prodeje.  

Mohu jako stávající abonent využít on-line prodej abonentních vstupenek? 

On-line prodej v tuto chvíli nabízíme pouze novým abonentům. Ten bude spuštěn od 14. května. 

Může jít na moji abonentní vstupenku někdo jiný, komu ji půjčím? 

Ano. Abonentní vstupenka je přenosná, pokud se tedy některého koncertu nebude moci zúčastnit, mohou ji využít Vaší rodinní příslušníci, přátelé či známí.  

Co mám dělat, pokud ztratím svoji abonentní vstupenku? 

Kontaktujte paní Marii Šnokhausovou na telefonním čísle: 221 551 402 nebo na emailu: socr@rozhlas.cz. Bude Vám vystaven duplikát.  

Pokud nakupuji vstupenky on-line a uplatním slevu, může někdo později kontrolovat můj nárok na slevu?  

Ano, můžete být vyzván při kontrole vstupenek před koncertem o doložení dokladu, který Vás opravňuje k nákupu vstupenky se slevou. 

Sledujte nás

Mobilní verze | Podmínky užití | English
© 1997-2018 Český rozhlas