Zavádění poplatků je podraz, tvrdí klienti Skylinku a CS Linku

31. srpen 2012
Zprávy z

Jako podraz berou klienti satelitní televize Skylink a CS Link zavedení poplatku za příjem televizních programů. Zařízení za tisíce korun si totiž pořídili s vědomím, že za službu nebudou muset měsíčně platit.

Za původně bezplatný příjem televizních programů budou muset klienti Skylink a CS Link od zítřka platit. Firma totiž zavádí servisní poplatek, který činí 29 korun měsíčně. Poplatek se bude zavádět postupně. „Kdo si kartu pořídil před 1. září letošního roku, nebude nic platit dva roky od data registrace,“ řekl Regionu jihlavský prodavač satelitních televizí Jan Kabelka.

Například kdo si zakoupil a registroval televizní kartu 25. srpna 2011, bude poplatky hradit až od 25. srpna 2013. Jako třeba Jan Beneš z Jihlavy. „Vůbec se mi to nelíbí. Za to zařízení jsme dali dvacet tisíc s tím, že je to veškerá investice. Ročně nás poplatky za dvě televize vyjdou na sedm set korun, což podle mě není zrovna málo, když to mělo být zdarma. Opravdu se mi to nelíbí a doufám, že se to za ten rok ještě změní,“ rozčiluje se.
Podle vedení Skylinku jsou servisní poplatky důležité. Za uplynulých pět let se zdesetinásobila zákaznická základna a díky technickému rozvoji využívají klienti stále novější a složitější satelitní přijímače. S tím vším se pojí i rostoucí nároky na administrativu, na technické zajištění i na provoz zákaznického servisu. A na to všechno teď poplatky půjdou.

autor: Lucie Maxová
Spustit audio