Lidl zlobil pokladní systém, v prodejnách se tvořily dlouhé fronty

Během pondělního odpoledne se prodejny obchodního řetězce Lidl potýkaly se špatně nastaveným pokladním systémem. V prodejnách tak zákazníci mohli nakoupit, ale museli počítat s delší čekací dobou u pokladen.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Fronty na pobočce brněnského Lidlu v ulici Bayerova

Fronty na pobočce brněnského Lidlu v ulici Bayerova | Foto: Twitter Juraj Patuš

„Lidl má jeden globální systém, dočasné omezení se tak dotklo všech našich prodejen. Pokladní o problémech zákazníky informují a omlouvají se jim. Na nápravě chyby už naši technici pracují,“ sdělila Zpravodajskému webu Českého rozhlasu v osm hodin večer mluvčí Lidlu Zuzana Holá.

Podle některých zákazníků Lidlu nešlo platit ani platebními kartami.

Část Prahy se v pondělí v poledne také ocitla bez elektrického proudu. K výpadku došlo na jednom z kabelů, který vede do centra města z rozvodny v jižní části metropole. S tímto výpadkem proudu ale potíže Lidlu nesouvisí.

ZW ČRo Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme