Lidl zlobil pokladní systém, v prodejnách se tvořily dlouhé fronty
Během pondělního odpoledne se prodejny obchodního řetězce Lidl potýkaly se špatně nastaveným pokladním systémem. V prodejnách tak zákazníci mohli nakoupit, ale museli počítat s delší čekací dobou u pokladen.
„Lidl má jeden globální systém, dočasné omezení se tak dotklo všech našich prodejen. Pokladní o problémech zákazníky informují a omlouvají se jim. Na nápravě chyby už naši technici pracují,“ sdělila Zpravodajskému webu Českého rozhlasu v osm hodin večer mluvčí Lidlu Zuzana Holá.
Podle některých zákazníků Lidlu nešlo platit ani platebními kartami.
Dlouhé fronty u pokladen v Lidlu. Může za to #EET? K situaci se vyjádřila tisková mluvčí. pic.twitter.com/xSsiroVWGv
— zpravy.rozhlas.cz (@zpravyrozhlascz) 27. února 2017
Část Prahy se v pondělí v poledne také ocitla bez elektrického proudu. K výpadku došlo na jednom z kabelů, který vede do centra města z rozvodny v jižní části metropole. S tímto výpadkem proudu ale potíže Lidlu nesouvisí.
Lidl pripraveny :) #EET pic.twitter.com/O8bXwX3Zai
— Juraj Patuš (@jurajpatus) 27. února 2017