Nejméně tři britské aerolinky chtějí cestujícím v budoucnu účtovat neúspěšné reklamace

Britské aerolinky jako British Airways či easy Jet chtějí, aby cestující platili za reklamace. Stálo by je to 25 liber, což je v přepočtu přibližně 770 korun. Pokud se ukáže, že měl zákazník pravdu, dostane své peníze zpět i s kompenzací.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Letadlo British Airways

Letadlo British Airways | Zdroj: Fotobanka Pixabay

Cestující si může stěžovat na zpoždění letu, jeho zrušení, ztrátu zavazadla či jeho poškození, nebo třeba na opožděné doručení kufrů. Když se let zpozdí o více než tři hodiny, měly by společnosti zákazníkům platit kompenzaci od 250 liber výše.

19 aerolinek spolu s největšími britskými přepravci teď podepsalo dohodu s agenturou zabývající se řízením sporů, která za ně bude stížnosti projednávat. To by podle aerolinek mělo zjednodušit komplikovaný proces a také ulehčit práci Úřadu pro civilní letectví, který dosud reklamace vyřizoval.

Pavlína Nečásková Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme