Slovensko chce využít úspěch svých fotbalistů k propagaci země

Slovensko se po čase dostalo znovu do titulků zahraničních novin. Tentokrát se o to postarali slovenští fotbalisté. Výhra nad Itálií posunula Slováky senzačně do osmifinále Mistrovství světa. A Slovensko přemýšlí, jak nové popularity využít.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Bratislavský hrad

Bratislavský hrad | Foto: European Commission Audiovisual service

Slovensko nemá na titulky zrovna štěstí. Na přelomu roku psala světová média o výbušnině, která se bez povšimnutí dostala letadlem z popradského letiště do irského Dublinu.

Přehrát

00:00 / 00:00

V. Berger informuje o možnostech Slovensky využít úspěch fotbalistů na MS

Teď ale malá země, kterou si řada lidí plete se Slovinskem, boduje. Americké New York Times napsaly, že by koleno, kterým obránce Martin Škrtel vyrazil míč z brankové čáry, mohlo mít v Bratislavě svou vlastní sochu.

Postupu fotbalistů do další fáze turnaje chce využít i Slovenská agentura cestovního ruchu. Ta by ráda Slovensko představila coby atraktivní destinaci třeba právě italským zákazníkům.

Milan Kopp, Vojtěch Berger Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme