Potřebujeme pomoc fanoušků, vyzývá před novou sezonou majitel hokejové Sparty Bříza

Není hokejová sezona, před kterou by se nemluvilo o tom, že jedním z kandidátů na titul je Sparta. Pražský tým si ale klade i jiné než sportovní cíle, které ale ve finále stejně s hokejem souvisí. Hodně se o zájem fanoušků zasazuje dlouholetý brankář Sparty a nový majitel Petr Bříza.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nový majitel hokejové Sparty Petr Bříza (vpravo)

Nový majitel hokejové Sparty Petr Bříza (vpravo) | Zdroj: ČTK

„V Praze je obrovská nabídka jiných aktivit. Jsou tady restaurace, kina… Nejsme klasický regionální reprezentant, na kterého se všichni jezdí podívat,“ uvědomuje si Petr Bříza, který před dvěma týdny oznámil, že je novým majitelem pražské Sparty.

Už v ní dělá dlouho, jako hráč s ní má čtyři tituly, ale teď bude muset řešit stále víc věcí mimo ledovou plochu. Ale nemusí chodit zase tak daleko od ní.

Přehrát

00:00 / 00:00

Nejsme klasický regionální reprezentant, na kterého se všichni jezdí podívat, říká majitel hokejové Sparty Petr Bříza

„Hodně jezdím po Evropě a diskutuji se spoustou majitelů a manažerů. Švédové neustále zmiňují slovo 'commitment' - prostě závazek, identita. My jsme pražským klubem a potřebujeme podporu regionu. Potřebujeme se dostávat k situaci, že čím silnější podpora fanoušků, tak tím silnější je klub,“ vysvětluje Bříza.

K tomu všemu může zajisté přispět i O2 arena, ve které bude Sparta hrát i další sezonu. Těsně po oznámení přesunu z Holešovic do Libně, to byl velký šok pro sparťanského fanouška. Ale ten pravý si cestu ke svému klubu podle Petra Bříza vždycky najde.

„Lehkým příklad je Bohemka. Oni mají tu zvláštní komunitu, která se dokáže nabudit a aktivovat ve chvíli, kdy je potřeba podpořit klub. To si myslím, že je základ. Pokud máme být úspěšní a konkurovat Mannheimům a Eisbärenům, které mají průměr přes deset tisíc lidí, tak potřebujeme diváky. Bez toho se vrcholový sport nedá rozvíjet,“ je přesvědčen nový majitel Sparty.

Jak se Spartě daří lákat fanoušky, to můžeme zjišťovat od příštího pátku, kdy začne nový ročník extraligy.

Sparta dnes představila nové dresy

Hokejová Sparta na dnešní tiskové konferenci rovněž představila nového generálního sponzora. S novým partnerem nastala i úprava dresů - logo sponzora bylo umístěno hned nad znak pražského klubu.

František Kuna, Jakub Knoll Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme