Je poslední den, kdy pošta garantuje doručení dárku do Štědrého dne

Ještě dnes podaný balík dorazí svému adresátovi do Štědrého dne, garantuje Česká pošta. Týká se to především objednávek přes internetové obchody.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Česká pošta (ilustrační foto)

Česká pošta (ilustrační foto) | Foto: Filip Jandourek

Česká pošta doporučuje podívat se na pobočce na takzvanou rozhodnou dobu. To je čas, ve kterém se naposledy balíky odváží. Pak se expedují až druhý den.

„Pokud lidé chtějí poslat balíček, doporučujeme, aby to udělali nejlépe dnes a zvolili službu ‚balík do ruky‘, radí další postup mluvčí pošty Marta Selicharová.

Podle předběžných odhadů by letos měly poprvé převážit tržby internetových obchodů nad kamennými. U e-shopů záleží na druhu zboží, popisuje Tomáš Holý ze Slevomatu.cz:

„Posledním dnem, kdy garantujeme dodání zásilek do Vánoc, je dnešek.“

Kromě toho záleží také na způsobu dodání nebo vyzvednutí zboží, říká mluvčí firmy Alza Denisa Dlabová:

„V případě doručení na některou z našich prodejen je možné učinit objednávku ještě v pondělí 22. 12. do 20 hodin.“

Podobně je to u společnosti Mall.cz. „Při objednání do dnešního dne garantujeme doručení do Vánoc. Pokud si vyberete naši širokou pobočkovou síť, tak můžete objednávat ještě v pondělí 22. prosince a do Štědrého dne to stihneme. Máme prodlouženou otevírací dobu. Určitě bych zákazníkům doporučil platbu na dobírku, nikoli platbu převodem, která to může prodloužit a zboží pozdržet," potvrzuje předseda představenstva Marek Liška.

Mezi obchody, které používají i vlastní rozvážku, patří například Datart. I tady už je ale podle mluvčí Jany Choroušové čas myslet spíše na to, že si pro zboží přijde zákazník osobně:

„Pokud zákazník vybírá zboží skladem, tak tam, kde je napsáno, že je skladem na prodejně, může ještě objednávat na 24. prosince s tím, že si pro to do prodejny dojde.“

Možností je více, podrobnosti najdete na internetových stránkách e-shopů nebo v jejich callcentrech.

Jitka Hanžlová Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme