Linka právní pomoci řešila rekordní počet dotazů. Nejčastěji radí ve sporech o děti

Na Linku právní pomoci se vloni dovolalo 270 lidí, což je dvakrát víc než před dvěma lety. Bezplatnou službu provozuje nadace Naše dítě. Nejčastěji chtějí volající poradit ve sporech o děti.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Problémy ve vztahu (ilustrační foto)

Problémy ve vztahu (ilustrační foto) | Foto: Free Digital Photos

„Jsou to spory po rozvodovém řízení. Hodně jich je i v rámci nesezdaných soužití,“ popsal mluvčí nadace Naše dítě Jan Cihlář.

„Většinově jsou to domácí, kdy lidi volají takřka přímo z ulice, ale na e-mail nám chodí i poměrně rozsáhlé dotazy stran mezinárodních sporů o děti,“ doplnil.

Na základě zkušeností z Linky právní pomoci nadace Naše dítě na jaře odstartuje kampaň upozorňující na negativní dopady soudních tahanic o potomky na jejich psychiku.

Linka právní pomoci poskytuje právnické rady už jedenáctým rokem. Počet 270 hovorů za rok 2015 je vůbec největší v její historii.

Vojtěch Koval Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme