Servis pro novináře29. listopadu  2018 v 15:00  

Projekt Českého rozhlasu Ježíškova vnoučata získal Cenu Fóra dárců

Projekt Českého rozhlasu Ježíškova vnoučata - Foto:  Český rozhlas

Projekt Českého rozhlasu Ježíškova vnoučataFoto:  Český rozhlas

Ježíškova vnoučata, charitativní projekt Českého rozhlasu, který pomáhá obdarovávat vánočními dárky seniory po celé České republice, ovládl první příčku Cen Fóra dárců v kategorii Integrovaná kampaň. Slavnostní vyhlášení se uskutečnilo na Dárcovském summitu v Praze.

V oboru Komunikace v kategorii Integrovaná kampaň se na prvním místě umístil projekt Českého rozhlasu Ježíškova vnoučata. Součást kampaně byl jak web www.jeziskovavnoucata.cz, tak spoty a komunikace na sociálních sítích. „Těší mě, že si Český rozhlas odnáší takové ocenění. Díky Ježíškovým vnoučatům se daří spojovat pomoc seniorům a radost z obdarování napříč všemi věkovými skupinami i celou Českou republikou. Projekt tak navazuje na společenskou odpovědnost, která patří dlouhodobě mezi základní pilíře naší filozofie,“ uvedl generální ředitel Českého rozhlasu René Zavoral. 

Vítězové si Ceny Fóra dárců, kterými jsou každoročně oceňovány nejzajímavější veřejně prospěšné projekty neziskových organizací i firem, převzali v Den dárců 29. listopadu. „Posláním Ježíškových vnoučat není pouze darovat vánoční dárky, ale především upozornit na to, kolika seniorům chybí pomoc a čas strávený ve společnosti někoho jiného. Tím nejcennějším, co mohou senioři získat, je tak kontakt s dárcem, se kterým mají mnohdy možnost navázat trvalý vztah,“ řekl šéfredaktor Zpravodajství a publicistiky Českého rozhlasu a vedoucí projektu Ježíškova vnoučata Martin Ondráček. 

Další ročník Ježíškových vnoučat odstartoval v polovině listopadu a již splnil vánoční přání více jak deseti tisícům seniorů a dalších sedm tisíc je zarezervováno a čeká na splnění. Kromě hmotných dárků umožňuje splnit také zážitková přání, jakými jsou výlety do krajů dětství, doprovod na koncert nebo uspořádání zábavného odpoledne přímo v domově. Nová přání mohou díky spolupráci s domovy pro seniory přibývat až do Štědrého dne. Se splněním finančně nákladných dárků pomáhá slevový portál Slevomat, jehož prostřednictvím se do dnešního dne vybralo přes 3 500 000 korun a stále je možné opakovaně přispět finanční částkou 100 Kč. Projekt opět doprovází rozhlasová kampaň na všech stanicích Českého rozhlasu, ale také komunikace na sociálních sítích Facebook a Instagram, ke kterým nově přibyl i Twitter

Více na www.jeziskovavnoucata.cz

Čtěte také: 
Český rozhlas zdigitalizoval dosud neznámé záznamy soudních procesů
Česko-německá novinářská cena putuje do Českého rozhlasu

Nové články v rubrice

Zákulisí Českého rozhlasu

Ekonomika a hospodaření ČRo

Mobilní verze | Podmínky užití | English
© 1997-2018 Český rozhlas